Ansigtszoneterapi(Facial Refleksterapi)

Ansigtszoneterapi

Facial Refleksterapi er en ny og moderne behandlingsteknik, hvor hele kroppen via reflekszoner og punkter i ansigtet behandles for symptomer/sygdomme og derved bringes i balance.

Ansigtszoneterapi er således en meget afbalancerende behandling for krop, sind og psyke.

Med Facial Refleksterapi er det muligt at opnå forbedringer for alle symptomer/sygdomme, muskelsmerter og spændinger samt stressrelaterede problemer. Samtidig kan behandlingen anvendes som led i genoptræning ved alle typer hjerne – og neurologiske dysfunktioner. Teknikken er tillige en fantastisk forebyggende behandling.

Formålet med at anvende denne specielle terapeutiske metode, er ikke alene at forebygge sygdomme, men via bearbejdning af reflekszoner og punkter i ansigtet behandles årsagen til, at sygdom opstår. Det er således muligt, at afhjælpe skader i hele kroppen og hjernen.

Behandlingen kan gives til alle i alle aldre. Under behandlingen ligger du behageligt på briksen under et lunt tæppe. Behandlingen foregår ved blide tryk/massage af hele ansigtet. Det er meget afslappende. Mange oplever at de blive helt afslappede og ofte falder i søvn under behandlingen.

Behandlingen egner sig også til gravide – i hele graviditeten. Det er også en god måde at forberede kroppen til fødslen på. (Se evt. mere under “Mor og Barn Care”).

Ansigstzoneterapi er bl.a effektiv ved

• Hovedpine/migræne
  • Diffuse/kroniske smerter
  • Muskelspændinger
  • Manglende energi
  • Nedsat immunforsvar
  • Barnløshed
  • Bihulebetændelse
  • Ved graviditetsgener
  • Ved menstruationsbesvær/gener
  • Hormonelle lidelser
  • Psykisk lidelser
  • Stress/depression/udbrændthed
  • Stammen
  • Velvære og nydelse

Selve behandlingen tager 30-35 min. første gang og ca. 45 – 60 min. ved efterfølgende behandlinger. Jeg er uddannet ansigtszoneterapeut af Lone Sørensen, Barcelona, der er udvikleren af ansigtszoneterapien.

Praktisk info om behandlinger hos Klinik Uglebjerg.

Oversigt over priser på behandlinger.

Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld dig her og vær blandt de første, som hører om nye behandlinger, produkter og workshops.

Tak for din interesse - tjek din email for at bekræfte :-)