Tibetansk NakkeSkalp refleksterapi

Tibetansk NakkeSkalp refleksterapi hos Klinik Uglebjerg i VardeTibetansk NakkeSkalp Refleksterapi,
– der behandles på skalp, nakke og skulder.

Tibetansk NakkeSkalp Refleksterapi er den ældst kendte helbredelsesteknik, hvor nakke og skuldre behandles for muskelsmerter og spændinger, samtidig med at behandlingen virker som smertelindring for hele kroppen.

Gamle Tibetanske skrifter omtaler brugen af denne special stimulation, til at forebygge og behandle sygdomme samt afhjælpe skader i hele kroppen, blot ved at bearbejde muskler, reflekszoner og punkter i nakke- skalp og skulderområdet.

Tibetansk NakkeSkalp Refleksterapi virker stimulerende

Tibetansk NakkeSkalp Refleksterapi virker stimulerende på kredsløbet, afslapper musklerne, forbedrer fordøjelsen og aktiverer selvhelbredende processer.

Gennem påvirkning af lymfesystemet øges udskillelsen af affaldsstoffer.

Tibetansk NakkeSkalp Refleksterapi kan desuden inkludere behandling af hovedbund og kæbe af symptom og behov.

På nakke-skuldre, hals-kæbe, pande og hovedbund, findes mikrosystemer med reflekszoner og punkter, der afspejler og indvirker på hele kroppen. De forskellige områder har hver deres styrke.

Fx er behandling af nakke-skuldre-zonerne god til muskel og ledsmerter i hele kroppen.

Tibetansk nakke/kæbe/hovedbunds-Refleksterapi kan, evt i kombination med Ansigts Refleksterapi, hjælpe på:

• Nakkespændinger
  • Kæbespændinger
  • Muskel-og ledsmerter i hele kroppen
  • Hovedpine
  • Migræne
  • Piskesmæld
  • Svimmelhed
  • Søvnløshed

og mange andre symptomer/sygdomme.

Praktisk info om behandlinger hos Klinik Uglebjerg.

Oversigt over priser på behandlinger.

Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld dig her og vær blandt de første, som hører om nye behandlinger, produkter og workshops.

Tak for din interesse - tjek din email for at bekræfte :-)